Ke správnému nasazení CRM nedostačuje jen vybrat správný software, ale vzhledem k přesahu procesů ovlivňujícího spokojenost zákazníka, musí být CRM integrováno do infrastruktury podniku včetně revize stávajících procesů a pohledu na současné činnosti vykonávané v organizaci.
Customer Relationship Management
CRM není jen systém, ale filozofie dotýkající se všech procesů i systémů podniku do kterých přímo nebo nepřímo vstupuje entita zákazník. Poznání svých procesů jejich následným nastavením umožňujícím pochopit zákazníka a jeho potřeby, přináší firmě možnost předvídat jeho budoucí chování a nabídnout mu produkt (výrobek, službu,…) se kterým bude zákazník spokojen, včetně dalších služeb poskytnutých k výrobku. Poskytnutí péče po celý životní cyklus produktu (servis, reklamace, pojištění) přesvědčí zákazníka, aby při skončení životnosti produktu zvolil opět svého dodavatele se kterým byl vždy spokojen.