Úvodní strana > Články > Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

CRM není jen systém, ale filozofie dotýkající se všech procesů i systémů podniku do kterých přímo nebo nepřímo vstupuje entita zákazník. Poznání svých procesů jejich následným nastavením umožňujícím pochopit zákazníka a jeho potřeby, přináší firmě možnost předvídat jeho budoucí chování a nabídnout mu produkt (výrobek, službu,…) se kterým bude zákazník spokojen, včetně dalších služeb poskytnutých k výrobku. Poskytnutí péče po celý životní cyklus produktu (servis, reklamace, pojištění) přesvědčí zákazníka, aby při skončení životnosti produktu zvolil opět svého dodavatele se kterým byl vždy spokojen. 

Ke správnému nasazení CRM nedostačuje jen vybrat správný software, ale vzhledem k přesahu procesů ovlivňujícího spokojenost zákazníka, musí být CRM integrováno do infrastruktury podniku včetně revize stávajících procesů a pohledu na současné činnosti vykonávané v organizaci.

28.5.2014

Články

Reverzní logistika

Procesy reverzní logistiky činí 2-50 % podílu ze všech procesů celé logistiky dle oboru podniku. Náklady na jednotku u jednotlivých činností reverzní logistiky jsou několikanásobně vyšší než u ostatních oblastí logistiky. 

Customer Relationship Management

CRM není jen systém, ale filozofie dotýkající se všech procesů i systémů podniku do kterých přímo nebo nepřímo vstupuje entita zákazník. Poznání svých procesů jejich následným nastavením umožňujícím pochopit zákazníka a jeho potřeby, přináší firmě možnost předvídat jeho budoucí chování a nabídnout mu produkt (výrobek, službu,…) se kterým bude zákazník spokojen, včetně dalších služeb poskytnutých k výrobku. Poskytnutí péče po celý životní cyklus produktu (servis, reklamace, pojištění) přesvědčí zákazníka, aby při skončení životnosti produktu zvolil opět svého dodavatele se kterým byl vždy spokojen. 

Zobrazit vše

www.siacon.czvytvořilo Anawe